Saturday, September 25, 2010

~ImpiAn yanG x terTunai~

Senang rupanya menyulam mimpi n impian

Susah rupanya menerima kenyataan

Semua 2 percaturan kehidupan

Yang telah diberikan Tuhan

Maka sebagai sorang insan

Aku kena menerima segala ketentuan

Bilamana impian yang ku semai n sulam....

Akhirnya hancur berderaian

Namun aku perlu bangun semula...

Berpijak dibumi yang nyata

Menerima segalanya dgn lapang dada

Sesungguhnya ada kemanisan dihujung sana

Yang satu hari akn muncul juga

Cuma aku perlu bersabar menanti kehadirannya


Biarpun dah hancur luluh hatiku

Namun aku tetap terus bersandar pada-Mu

Moga Kau dpt membantu aku

Dalam menghadapi ujian-Mu

ada cm ni rupa atiku?



~~sedikit luahan hati tatkala impian n mimpi xmenjadi kenyataan..smuga aku tetap tabah~~

credit 2 mr.google 4 that picture


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan