Friday, September 17, 2010

Kalau nk kawan wat la cara nk kawan

mmg problem utama kalau bab2 kawan ni

salam persahabatan dihulur..aku sambut dgn seikhlas hati...

alih2 bakpe senyap plak...

xnk kawan xpyh la menggedik ckp nk kawan

buhsan aku

emo plak aku mlm2 cenggini

nk kwn biar ikhlas..

kalau semata2 nk menyakitkan ati baik xpyh kwn la

xde pn merugikan duit anda sesen pn...

huh...


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

2 geng suka bebel:

diriku said...

kawan sejati sukar dicari kan..

Akunyer said...

yup.. 2 la masalahnya....

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan