Wednesday, February 16, 2011

aktiviti sekolah - jogathon

~Sabtu ni insyaAllah ada aktiviti sekolah.. jog-a-thon a.k.a jogathon... :)


~So terpaksa cancel la planning cantekkk ngn member nk berhuha saat2 gaji tgl ciput kt KK (erk dia pn kena g skolah gak..hohoho)~

~Dpt tugasan td... mmg memula xpasan pun...rupanya ada 2 job utk sy.. :D~

~Yg 1st nya hakim utk larian....kiranya sy kena jaga checkpoint la... ok ja xkisah pn... as long as sy xdok sj ok la... :D~

~2nd is juruacara... huahuahua ngtkn da pencen dh... dan2 i ketaq... huii mmg lagu ni la kalau dpt task jd juruacara/ MC / sewaktu dgnnya.... jd juruacara time penyampaian adiah pd pemenang je... :)

~Sbnrnya 2 satu penghargaan wat diri saya... kiranya ada bakat la ni jd juruacara..kui3.. ingt lg time turun program dl punya la xmo jd juruacara..terpaksa jd sbb diberi mandat oleh trainers time 2.. n melekat smpi skrg ni... hee seb bek la jd juruacara dlm sekolah ja... watnya kena handle program yg besar2 2 mau demam....

~Kepada GPK Koko- terima kasih byk2 ats pemilihan sy... insyaAllah sy akn wat yg terbaik n terima kasih krn mmberi kepercayaan pd sy....

~Sekurang2nya sy dpt improvekan lg cr sy mengacara majlis.... n menambahkn lg self-confidence dlm diri... :)

~Ttba rasa cm terjatuh centa dh ngn post MC nih... *wink wink*~

siaraya bkn sy ye... ;)



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan