Friday, February 11, 2011

RPH oh RPH

~~mgu ke 6~~


tulisan dlm buku RPH dh mula jd cm tulisan doktot @ MA dh... memula dl cewah semangat.... tulis comey ja... cm dok tulis kt papan itam 2... sebijik2... hah hamik skrg ni dh merosot smgt 2.. sbb penat dh nk nulis benda sama... bleh ja tep print n lekat dlm buku rph 2 tp diri sendiri yg xnk.... konon nk merajinkan diri menulis.... hoho...


seb bek la kena nulis simple2 ja.... 3 subjek dlm 1 mukasurat pn pnh wat...kalau praktikum dl jgn hrp la nk nulis cm 2.... dh leh tulis simple2 cenggini tulisan sgtla cakar aym plak(kalau cakar aym yg jual kt kedai 2 sedap gak) .... kui3..... dahsat aa ticer nih... br mgu ke 6 tulisan jd cm 2.... kalau smpi ujung thn ntah2 xda tlsn terus...huh!! bhya 2... jgn wt perangai cenggini..... xelok lohhhh...


~~tolongla smgt blk...!!~

tulisan sgt buruk!!



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan