Monday, February 28, 2011

Manusia itu tidak sempurna..... ya itulah sifatnya

Mana ada manusia yang sempurna.... tiap orang pasti melakukan salah dan silap dalam hidup.... 

Saya tengah cuba menerima itu dengan hati yang terbuka... bukanlah maksud untuk terlalu berasa kecewa dengan keadaan yang berlaku...  saya tahu manusia pasti akan melakukan silap walaupun kecil...

Fuhhh fuhhh fuhhh....ada sesuatu yang berlaku hari ini.. saya terima dengan hati yang terbuka. bagi saya ini semua cuma satu ujian kecil... Allah takkan berikan ujian ini andai saya tak mampu hadapinya.... saya yakin saya mampu hadapinya.... saya akan anggap semua ni sebagai satu ujian kecil dalam hidup saya.. ini tandanya Dia menyayangi saya.... mana tahu dengan ujian ini saya mampu menjadi seorang Muslimah yang mantap imannya... insyaAllah... 


okeh? senyum tak perlu kata apa-apa...

~Credit 2 Google




Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan