Tuesday, March 1, 2011

Nada PJ kah cegu?


~Seawal kul 7.15pg ari ni: anak2 datang menghimpit saya... ngatkan nak tolong angkat beg ke rupanya tak.. :D takpela takda la mengharap sangat anak2 saya yang kecil n cute angkat beg saya yang banyak khazanah kat dalam tu... Khazanah? hoho ye la 2 sangat... khazanah mende la...plastik gula2 belambak la..ish ish ishhh oops takpayah la caya sangat... plastik gula2 takkan nak wat simpanan dalam beg kot...(cam ayat coverline jak ticer nih..) :D


~Ehh melalut lebih lak pagi2 ni.... anak2 sangatla excited / teruja nak berPJ..yahhh inilah subjek yang paling disukai n digilai oleh anak-anak..bukan anak2 saya jer anak2 org len pun cam tu jugak...  ermm rasanya ticer dorang pun camtu jugak kot dulu... emm PJ subjek yang mendapat permintaan yang tinggi... sanggup datang cari cekgu subjek tersebut kalau cekgu tersebut lewat hanya 2 MINIT... hebat kan penangan subjek ni? kalau subjek laen pun mendapat permintaan yang tinggi macam ni kan best...? ihik :D


~When this teacher said "Hari ni kamu tak ada PJ la... cekgu yang nak ajar kamu tu tak ada lagi," terus nampak kekecewaan kat muka dorang.. aiyooo den salah cakap la pulak... tak sepatutnya cakap camtu la kot... ye saya tahu dorang memang sangat excited..siap dah bertukar baju awal pagi lagi.. tapi realitinya memang PJ tak dapat dijalankan dek kerana tiada guru... kami memang kekurangan guru sekarang ni... menunggu dan menanti kedatangan cikgu X memang menyeksakan... kenapa cikgu X? sebab statusnya tidak diketahui hingga sekarang... entahkan ada entahkan tiada... mungkin guru sandaran yang akan datang tapi sampai sekarang ni takada apa berita pun...


~Masuk kelas untuk sit in PJ: nampak anak-anak semua dah pakai uniform sekolah balik... adoii rasa sian plak kat dorang... n of cos saya boleh merasai apa yang dorang rasa.. dulu2 time skolah rendah pun kalau cegu cakap takda PJ diri sendiri pun rasa sedih... sebab takleh nk bermain kat padang... hmm insyaAllah by next week saya cuba la habiskan masa setengah jam kat padang dengan anak2 ni.. ye la saya perati memang selalu ari ni saya kena sit in masa PJ.. kalo dah camtu next week boleh la saya bawak anak2 main kat padang... biarlah hanya setengah jam sekalipun janji dorang boleh rasa seronok dapat melompat-lompat... tapi erkkk takda idea lak nak main apa ngan dorang... hii takpe la.nanti saya risik2 khabar dari cegu2 PJ yang laen... ;)


~Okeh anak2...next week kita main sama-sama yer... yeayy (tetiba je umi dorang yang melebih...apa kes?)


~Credit 2 incik Google

Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan