Wednesday, March 2, 2011

Perlu ke?

Kat bilik fotostat tadi time tekedek2 dok fotostat worksheets kat students PK KK datang jumpa.. kat tangan ada takwim Kokurikulum... erk sini nak fotostat bahan semua kena wat sendiri...huhu takpela ikhlaskan hati wat keje demi students... cegu skrg kan multitask... ihiks!!

Then PK dok lepak-lepak sambil sembang2 ngan saya... dia tunjuk something yang wat saya berasa macam2 kat dalam jiwa..cewah... BOLA BALING~~yeahh itu yang beliau tunjukkan kat saya... erk... saya sengih je la...
"Ada ek cikgu? ngatkan tak da" purak2 tekejut... sungguh saya pandai belakon...huahuahua
"Aok (ya) ada bah..ikut takwim ni ari Jumaat ni (4 Mac) and 1st April nanti.." uik... mata yang tak baper nak bulat ni tetiba je bulat besar.... 

"Nak kena form team ke cikgu? both ek...laki2 n bini2 (pompuan)?"
"Aok.. wan buat lah pemilihan...nanti praktis... kita prepare je la... " saya sengih je la.. waaaaaa serius dok ingat tak payah pikir nak wat team untuk tahun ni.... kui3...


Keterbakaran kulit bakal berlaku.... and comfirm la my ustajah di rumah terkejut lak nanti... macam dulu... siap bising2 kulit anak dia yang tak baper nak cerah ni gelap separuh... :D hohoho...

Takpalah... saya akan tunaikan permintaan sekolah.. ;) cewah... ayuh ke padang!!

erk lama dah tak wat skil nih...

-Macehh kat pak cik google


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan