Wednesday, February 16, 2011

Moga dia sentiasa sihat n dlm rahmat Ilahi

~16 februari- 1 lg tarikh bersejarah....buat diri sy....


~tarikh dimana bertambahnya usia insan yg amt sy sayangi


~sy hanya dpt ucpkn melalui telefon sj.... huhu nk celebrate 2 mgkin bln dpn time sy blk umah la kot...insyaAllah...


~Selamat Hari Lahir Baba...moga sentiasa sihat n berada dlm lindungan rahmat Allah Taala...


~Terima kasih kerana menjadi ayah yg terbaik n yg sentiasa sabar melayani kerenah ank2 g bermacam ragam ni...


~Tiada hadiah yg mampu membayar segala penat lelah n usaha baba membesarkan kami...


~Doa sy n adik2..moga baba sentiasa dirahmati Allah, diberi kesihatan n umur yang panjang...


~Blk nti insyaAllah k.long belanja (",)



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan