Friday, February 18, 2011

Last minute punya kerja



~Alhamdulillah siap sudah rancangan thunan utk kelab bola baling nih....


~Fiuu penat gak tp mmg padan muka sy la sbb wat keja last minit... kui3.... apapun syukur semua dh setel.. tgu nk print and hantar pd PK KK jak... 


~Harap perancangan yg ada dlm ni dpt dijalankan...dan bkn hanya sekadar ats kertas semata2... byk lak idea mlm nih... menaip sket nyer laju.... hrp2 projek baik punya ni dpt la dilaksanakan.... 


~Hmm moral of the story: kerja last minit xelok ohh...sbb? memenatkan n wat kita jd serabut tp sy bleh plak wt dgn elok bila last minit projek nih.. haha masuk lift tekan sndiri la plak... ye la xkn nk wat cincai2 je kn... mestila perform well... 


~Bkn minta pujian pn cuma rasa best bila dpt present something yg dikira baik kpd pihak pentadbiran yang mengamanahkan tugas ni pd sy... :) 


~Really tired..xtau bp lm dok menatap skrin ni..emm ada potensi power spek nk nek lg nih... 


~mula menaip: 9 p.m. 
~berenti menaip: 12.30 a.m.
~noktah di sini dl... nite...


~Assalamualaikum... n maaf ats segalanya... :)



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan