Saturday, May 7, 2011

Isk isk...sayunya...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Apa yang sayu? Layan hindustan pun nak sayu apa daaa.. bukan layan cerita tu la.. Saya sangat sakit rumah... rasa lambat lagi nak terbang pulang ke kampung... wuuuuu.... rindu macam-macam ni....


Lepas je saya tengok video ni makin sayu menyentap jiwa.... huhuhu...... Mama..really miss u... Selamat Hari Ibu dari anakanda di Borneo ini....

Jom layan Matluthfi yang buat cucoq kodok....




Erk... saya ada baca sambutan hari ibu tu haram...betul ehh? boleh bagi pendapat yang sahih tak... ada ustat yang kata tak ada salah pun sambut hari ibu tu... Hari ibu ye bukan hari kekasih... kan berbeza tu...

:.. Sekadar bertanya...

Saya rindu mama...huhu
Rindu nasi kerabu mama
Rindu nasi ayam mama
Rindu cucoq udang mama......


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

6 geng suka bebel:

Unknown said...

takde beza pun . hari2 hari ibu tau . ibu yang lahirkan kita . tanpa ibu , kita takkan lahir ke dunia ;)

Anonymous said...

Aik? Tang mana yang haramnya tu. Ish ish. Selamat hari Ibu! :)

Akunyer said...

Tia: betul.. tapi tak salah nak adakan 1 hari khas untuk meraikannya kan? :)

Akunyer said...

Miss Tira: hukum tersebut diletakkan kerana asal usul hari ibu tersebut... itupun baru je baca malam tadi..

Unknown said...

tak kisah sambut atau tak, yang penting kalau kita ingat dan layan ibu dengan baik hari-hari, tentunya takda beza antara hari ibu atau tak, bukan?

Sila lawat: Kaoshi Troll

Akunyer said...

Kaoshi: aok... banar tu... :)

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan