Thursday, May 5, 2011

Saya ada buah hati...korang ado?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Ada yang menyampah tak baca tajuk saya...? haha... tak pe la nak show on off jugak buah hati saya... jangan lah berpaling dari blog saya... baca la sampai habis... hihihi.... bukan senang tau saya nak tayang kat dalam blog ni siapa buah hati saya.... adakah dia iras-iras Fahrin Ahmad? Atau Fizz Fairuz? Atau Ashraf Muslim? Atau Hrithik Roshan? Atau Christiano Ronaldo? haha...sabar je la.. perasan la dia ni...


Ihsan Google


Baru je lepas tatap gambar buah hati ni... terubat rasa hati... haishh.... nak tunjuk tapi malu...tapi disebabkan entri ni pasal buah hati saya so saya tunjuk la... 

-

-

-

-

-

-



Tadaaaa...kamilah buah hati Teacher
Ini lah buah hati saya..pengubat di kala suka dan duka... :D amacam? comel tak buah hati saya? kalah Fahrin Ahmad, Fizz Fairuz, Zulhuzaimy dan Hrithik Roshan tau.. haha... :))

:.. sangat mesra kamera macam Umi dorang jugak..erkk..... ;) 

Yang mesra kamera,


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

8 geng suka bebel:

mOon EyEzS said...

heheheheh...excited je nak tengOk...
ceria2 sume...bgs2...

Akunyer said...

moon: haha... comel kan? ;)

Unknown said...

ala comel2 . mesra kamera macam teacher dia jugak . hee

Miss Shikio said...

waahh! best nya jadi kanak2

disukai ramai heheh~ comeyy pulak tuu

^_____^

mykhalis said...

tecer selalu rasuah aiskrim nie..tu yg manja tue

Akunyer said...

Tia: haha comel kan? pantang disuruh begambar... siap marah2 lagi kalo muka xmasuk kamera

Erk...yer teacher dorang memang sangat suka posing... :))

Akunyer said...

Miss Shiko: haha memang comey...tengok la anak2 sapa? ;)

Akunyer said...

Khalis: mana ada bagi eskrem... bagi lolipop sorang 10 :D

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan