Tuesday, May 17, 2011

Blogger support Blogger : Support tau tau tau

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Hari ni terasa nak menjoinkan diri sendiri dalam segmen blogger support blogger...
Nak sangat-sangat ramaikan kawan yang boleh berkongsi pendapat dan pandangan serta cerita..
Nak join jugak? jom! klik jah kat banner tu... 


Picit banner nih...
Jom kita ramaikan kawan... harap mendapat kawan blogger yang sentiasa support blogger baru dan ikhlas nak follow/ jadi kawan... tak mau la unfollow tetiba (macam yang berlaku kat saya hari nih..huhu)




Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

15 geng suka bebel:

qasehraihan said...

uittt ada kisah unfolo gak ke??hukhuk
ticer...samat hari guru kawan..
saya letak awak kt bloglist sy la ye..br boleh dtg salu..huhu

Akunyer said...

qasehraihan: ha'ah ada... huhu pagi tadi baru pasan berkurang... dah 2 kali dah.. hii takpe i redha je... mekaseh... selamat hari guru jugak... mekaseh letak kat bloglist awak.. :)

Anonymous said...

Yeaaaah, support Ticer Wan selalu :)

Akunyer said...

Miss Tira: tq2... eheh :))

ZWAN SABRI said...

zwan sentiasa support ticer Wann.. chaiyok! chaiyok! HAHA

Akunyer said...

Zwan: wahh...mekaseh2..terharu nih

mOon EyEzS said...

nak jOin jugak...tapi arini dah 2 cOntest moOn jOin...siap tag ticer lagi...waaaaa....

http://tentangboolan.blogspot.com/2011/05/contest-makan-slogan-fininfinity.html

Akunyer said...

mOon: iyer? ok2 nanti saya terjah.. maap la lama xziarah... bz sket

tia @ Ini Kisah Tia said...

support punya ;)

Akunyer said...

tia: thanks... :))

Cik Puan Izan❤ said...

bagus nih...ada masa mesti join...^^

mykhalis said...

ini sudah bagus.. tapi yerla kan.. siapa lagi nak support kalau bukan sesama kita

Akunyer said...

Cik Puan Izan: join jom :)

Akunyer said...

Khalis: ha'ah... betul tu... :)

Belog Sambal Belacan said...

singgah bc n3 d sini
blogger support blogger!

http://akutetapaku85.blogspot.com/

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan