Friday, May 6, 2011

Rasa cam nak karate orang ja ni

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Paneh hari ni...menyengat sampai ke lapisan kulit paling nipis... kat tempat korang paneh tak... jaga diri bebaik yer..cuaca tak menentu sekarang ni... kat sini pun students ramai tak sihat....


Cuti nanti nak p belajaq menjahit... haha... adoii macam tak caya ja saya nak belajaq menjahit ni (Mr.ABC caya tak nih?)... jangan pandang lekeh kat saya tau.. time form 3 dulu menjahit la untuk projek KHB... ni kes marah kat tukang jahit la nih... dah la saya ni tangan paling berseni bersendi...bila hantar upah kat kedai macam ni pulak jadinya... marah membara nih... haishhh...
Mencik!!
Tapi tulah betul kata kawan baik saya...saya ni terlalu berlembut and baik sangat... don't know what type of customer and people I am... tailor buat kerja sambil lewa pun masih boleh bagi peluang... huhuhu =.= dalam hati ni rasa macam nak kekah je tailor tu... korang bayangkan ehh saya letak kain kat kedai dia dah hampir 3 minggu... buat langsir je pun...bukan gown macam wife Prince William tu... memula bukan main cakap senang la..dalam seminggu boleh siap... bila pegi hampeh...satu hapah pun tak siap... senget tol la tailor nih... wuuuuu sedih dengan marah silih berganti...

Langsir tu memang senang nak jahit cuma tangan saya ni bermasalah... huhu masalah apa? biarlah rahsia... janji kena tepat la.. kalau seminggu means seminggu la.. ni dah 3 minggu langsir tu dok terperap je kat kedai tu.. huhu dia buat pekasam kot... tak reti marah ke apa saya ni? dah la saya ni tak da transport... malu la tiap-tiap minggu nak pinjam kereta orang... serik kot nak hantar kain kat tailor tu...


:.. Saya nak kena refresh step silat ni... huhuhu sapa-sapa yang mencari pasal dengan saya haaa memang kena la nanti...  (tolong takot okeh?)

UPSET GILA



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

18 geng suka bebel:

zulkoa said...

sabar cik kak?

ni entri marah kan?rase mcm cue lawak la plak!hehe

Far8 budak baik said...

hahaha kesian je..ticer..
saya sekarang suri rumah gakkk...
setakat jahit tu..
dulu ERT dulu A++ je..
setakat jahit langsir..
bak sini..hehe
kang jadi lapik meja lakk hahaha

Akunyer said...

ubi: eheh...tak tau la marah ka lawak... hahaha...

sabar dah ni.. ;)

Akunyer said...

Far8 budak baik: haha jadi lapik meja? ok la tu dari awak bagi kain yang tak berjahit kat saya :D

kindergartenlibrary said...

amboi .garangnya !

Akunyer said...

nelly: garang ke? haha

gadis HIJAB said...

aku faham ngan perasaan hang bile deal ngan org tak tepati janji ni..sob sob. jom aku pun nak refresh skill karate aku..nak karate tengkuk sape2 yang cari pasal. huh!

Akunyer said...

fid: kira sabar tahap tertinggi dah ni...wuuuu... jom karate jom

Arpiiz said...

kalau sampai 3minggu sapa boleh tahan.. jom2 kita bakor2 je kedai tu..huahaha

Akunyer said...

Arpiiz: ha'ah jom... sapa setuju angkat tangan macam usop wilcha

Ceiler Mun said...

sabar2..kesian kat awak..

kita bako je..hehehe!!~

Akunyer said...

Bella: haa jom kita bako...

adan said...

sabar je la.. maybe dia bz... banyak sangat tempahan.. tak pun tailor tu memang nak tolak rzeki..

Unknown said...

haha . pekasam yer ticer . baik punyaaa . ngee ;)

Akunyer said...

adan: sabar dah ni..tapi kekadang leh ilang sabar oo kalau cenggini punya cerita

Akunyer said...

Tia: ha'ah pekasam..makan ngan nasi pun sodap...kuikuikui

Anonymous said...

Pergi dekat tailor tu cakap cancel ambil kain tu dengan selamber cari kedai lain. Lain kali dia tahu.

Akunyer said...

Miss Tira: hmm... niat di hati memang nak buat macam tu jugak...

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan