Monday, May 2, 2011

Walaweh...sangat BEST!

Assalamualaikum..... 

Alhamdulillah tepat pukul 10.30 pagi tadi saya dan kengkawan selamat mendarat di airport Lawas... penerbangan hanya mengambil masa 30 minit saja dari Ba'kelalan....

Penat nih... bukan penat sebab naik flight... penat sebab meredah hutan belantara time kat sana... orang situ sangat friendly... 

Festival epal?? alaa salah timing... dorang baru je lepas habis festival tu... tak pe la..next time la pegi.... apepun rasa syok jugak sebab dapat tengok kebun epal..hmm dapat buah free dari orang kampung..buah apa?? tengok dalam gambar sekeping yang saya tepek tu... :) 

Gambar lain? Insya Allah nanti saya tepek kat dalam ni.. hari ni nak rehat-rehat dulu sambil ilangkan sengal-sengal badan dek melakukan aktiviti lasak.... 

Sangat best..serius... kalau naik 4wd lagi syok... :)) 

:.. Letak sekeping gambar dulu ye :)

tepek 1 gambar dulu

Yang suka berjalan-jalan,



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan