Thursday, May 12, 2011

Sebak lak tetiba

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Hari guru bakal menjelang tiba tak lama lagi... perasaan? tak tau nak gambarkan macammana... terus terang saya cakap inilah harinya yang saya tunggu... bukan sebab dapat hadiah (kompom dapatla!! muahaha) tapi itu adalah satu hari yang dikhaskan untuk guru... sangat lain.. entahla..tak tau nak cakap macammana...

Dalam kelas tadi saya mainkan satu lagu untuk guru... terus touching pulak.. bukan saya jer touching anak-anak pun sekali... panik jugak memula tengok masing-masing menangis... dah nak kena pujuk-pujuk baru habis nangis... 

Ni lagu yang saya nyanyi ngan anak-anak dalam kelas tadi.... 




:.. Jasa guru sangat besar dalam mendidik saya dan kawan-kawan yang lain... :)

p/s terima kasih atas komen yang diberi pada entri semalam... hihi tak marah pun sebenarnya masa menaip entri tu..saja tambah 'perisa' bagi panas sikit... :))

Cikgu penyayang,



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

2 geng suka bebel:

Anonymous said...

1st time dengar lagu ni. Tak pernah tahu lagu ni sebelum ni. Hehehe. Comel lagunya.

Akunyer said...

Miss Tira: sama la... on the spot je cari kat sekolah tadi sekali dengar best... :)) lain dari yang lain.. hehe..enjoy...

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan