Monday, May 2, 2011

Sila ke blog lain.. maap la yer...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera... 

Bukan menghalau.... jangan salah faham... cuma tak best bila tengok sorang follower blog ni... siapa? saya dah berjaya mem-block dia... tak tau bila dia follow saya.. mungkin ada orang yang perasan tentang kehadiran dia kat senarai follower tu.. memula tu menggagau jugak cari cara nak 'buang' dia dari senarai follower saya.. maap bukan kejam...saya terpaksa memilih kawan... 

Bila saya view dia punya profile, link dia memang banyak 18SX... semua berkaitan ngan Asian Girl XXX..waduhh..... adakah content blog ticer macam tu?? 

:.. nak private-kan blog la pas ni... boleh?  

Pemilik blog suci,




Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

8 geng suka bebel:

norinaomar said...

dia pernah bagi komen kat mana-mana post ko ke wan?

Akunyer said...

tak pernah rasanya... seram gak la.. :D

Unknown said...

ohye ! ha ahh . Tia perasan ticer .. memang penuh XXX . hohooo . dasat2 .. ngee

Akunyer said...

Tia: ye ke? patutla ada orang yang bekenan nak jadi follower ticer.. hikhikhik

Anonymous said...

Woo, sepatutnya berikan informasi dia dahulu sebelum blog agar blogger lain dapat alert pasal benda ni. Bahayanya.

Akunyer said...

Miss Tira: eheh.. sorry..sebab terkujat tengok gambar profile dia and link dia itu yang terus diblock...

Ms.ze said...

ish..
dasat tu..cmner nk block blog org tu?

Akunyer said...

kucarkacir: kita blok profile orang tu...so dia takkan ada kat list follower..nanti ehh saya buat entri pasal ni :)

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan