Saturday, May 14, 2011

3G Celcom Broadband buatku rasa macam........

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Malam tadi 'mengamuk' kat blogspot punya pasal pukul 3.30 pagi baru tido... hoho mentang-mentang la hari ni cuti selamba je tido lewat... lepastu dah gian pulak main game... punyala ralit sampai tak sedar jam dah pukul 3.30 pagi... heh cakap kat orang tu saya nak tido awal..apa boleh buat mata tiba-tiba segar bugar pulak...

Tak ada mood nak cerita apa-apa hari ni..tapi selalunya saya macam tu la.. kata tak ada mood nak bercerita itu ini tapi nanti penuh jugak 1 entri ni... ;) coverage broadband hari ni tetiba tak baik pulak... so proses perjalanan dalam blog a.k.a blogwalking terpaksa dihentikan sementara... sangat lambat macam siput ba...... (sian siput ba... tak pasal-pasal dia menjadi mangsa keadaan dalam ni)

Google yang bagi
Have to stop rite now... will be right back once after the coverage is back to normal... don't miss me ya..ihiks... do take care of urselves guys...  have a great weekend :)

:.. hmm......nothing much to say... sorry ya...

-ciau cin cau-


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

8 geng suka bebel:

Unknown said...

alaa , dah takde Ticer nak komen entri Tia la kejap lepas ni . huhu :(

Akunyer said...

Tia: sorry dear,,,dah ok nanti Ticer komen okeh...

:: cikNuurul :: said...

sian ticer,..xpe2,ticer dh jd pengomen tegar kt blog CN,.hehe,.kire okey la ni dpt update,.klu xdpt lgsung.lg sedih kn,.hehe,.slmt hri gru ticer,.

Akunyer said...

CN: hehe... tu la..kira baik la tu bleh update.. hoho...pengomen tegar? yaaa Ticer lah orangnya yang suka mengomen kat entri CN :D ada award tak?

adwafarahin said...

berukband beselah menyakitkan hati!
haihh

Anonymous said...

Masalah broadband yang boleh dianggap tradisi. Coverage lembab/takde..

Akunyer said...

adwafarahin: hehe... sabar je la...

Miss Tira: ciptaan manusia kan..ada baik buruknya....

kindergartenlibrary said...

sabar banyak2 ~

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan