Tuesday, May 3, 2011

27?? Banyak tu...

Asslamualaikum dan Salam Sejahtera...

Entri paling ringkas dan yang di-schedule-kan... nak ajak kengkawan layan video ni... sangat berguna...tazkirah yang diberi kelainan oleh anak muda yang kreatif nih...




:.. Pengajarannya...solatlah secara berjemaah kerana apa? lebih afdhal dan mendapat pahala 27 kali ganda dari solat berseorangan... :)





Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan