Tuesday, May 3, 2011

Kepop / K-Pop...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Wahh saya terlepas train ke nih? Baru saya tau negara terchenta melangkah setapak lagi dalam melahirkan artis tanahair yang akan memeriahkan industri muzik.. ehem dia mula dah... Yang ni memang betul-betul celup Korea nih.. Dressing sebijik... Best apa ada artis macam ni... Kalau yang suka lagu Korea tu boleh la berubah minat.. kenapa? ye la kalau Kpop original mana kita faham pun lirik lagu dorang..ye dak? ok what Malaysia ada group nih... haha... ehh maap tak bleh gelak kena serius...

Macam-macam la kat Malaysia ni.... Motif penubuhan 2 kumpulan penyanyi ini? Meramaikan artis kat bumi Malaysia ni la kot kan.... hebat dowh!! Tak sampai setahun berkubur la... apa la ticer ni..tak baik tau... haishh... muka pun kanak-kanak lagi... seolah menunjukkan mentaliti sebahagian remaja sekarang ni nak mencari kekayaan cepat tanpa mengetahui keadaan masa depan nanti macammana... *hek eleh lu jeles pe hal?* eheh den tak jeles la... sebab Ticer nyanyi lagi sedap la... tak caya p tanya anak-anak ticer... ihiks!


Puas mencari gambar yang agak 'sopan'

24:7. Tak sanggup tengok posing dorang tanpa baju..aiyakkk
Ticer tak minat sudahlah!!! Sebok lak dia!! haishhh jangan la marah... hihi...saya layan je  Kpop, Jpop, Lolipop semua... tapi saya tak faham kenapa perlu ada dua kumpulan ini... kot ye pun suka lagu Kpop ambil lagu je la... tak payah la tiru sebijik style dorang... :D 

Maap tak berniat nak ketawakan niat dorang untuk membawakan genre muzik itu dalam Malaysia...cuma ada rasa sikit tak kena la.... pendapat korang cam na? (pigidah Ticer ni...tak minat bising-bising pulak kan?) 

^^ Peace no war 

Yang suka Lolipop




Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan