Thursday, May 5, 2011

Muahaha...gelak orang kaya ala-ala Aziz Satar

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Well hello there! How are you today? What? Sleepy? Ngee... sapa suruh tido lewat... :)) eheh jangan la marah... tak rock la pepagi macam ni nak marah-marah.... 

Semalam cerita pasal Barca vs Real Madrid... pagi ni nak cerita pasal apa pulak ehh...? *wink wink wink* Apa cerita dengan team MU ehh? hebat ker? saya mana sokong MU la.. saya tetap sokong team Kenari kesayangan saya... cover cover


Cayalah MU... hebat gila kot... MU kalahkan Schalke 4-1 (aggregat 6-1) sapa yang tengok game dorang tadi? hebat tak? nak kutuk pun kutuk la.. tak de I heran pun... sebab? saya bukan peminat tegar MU pun... sekadar tonton dan sokong jer team yang menang... Kiranya MU menang bergaya la tadi kan... ihiks

Nak ulas lebih-lebih saya mana reti... lagipun tak tengok and tak kenal pun sape pemain dia.. setakat Wayne Rooney sorang saya kenal la.. :p Perlawanan akhir piala Liga Juara-juara Eropah bakal menyaksikan pertembungan antara MU dan Barcelona di Wembley London pada 28 Mei 2011 nanti... 

So korang rasa sapa menang? Berapa gol? :D

:.. Mana-mana penyokong pasukan bola yang kalah nanti harap bersabar dan menerima kekalahan tersebut dengan hati yang terbuka yer... :D 

:.. Ehh lupa..selamat berpuasa sunat bagi sesiapa yang berpuasa hari ini... :)



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

6 geng suka bebel:

babYpose said...

Assalamualaikum, bagus la ingatkan puasa sunat. Dah la saya tak puasa sunat o_O

Santan Berlada said...

ni mesti tgh tgok ali baba bujang lapok ni... same ngan ak... hahaha

MU tebaek 4-1... hahaha

*insyaAllah...
semoga ade yg terbaek utkku... huhu

Akunyer said...

Waalaikumussalam... takpe sama2 ingat mengingati... :)

Akunyer said...

Shamsuddin amin: hohoho tak do maknenyer nak tengok bujang lapok... orang tido aa... ;)

Ye yakinlah dengan ketentuan Ilahi

mOon EyEzS said...

w'salam...ambOiii...lamanya cheQ x mai blOg ticer...hehehehe...
cheQ x minat bOla...tataw nape...tp bila dh start tengOk tataw nak sOkong mana...hehehe..last2 yg mana menang yg 2 la mOon sokOng...wahahahaha

Akunyer said...

moon johari: hehe sama la kita..sokong yang menang... :D

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan