Wednesday, May 4, 2011

Apa kelas Barca??

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Heh... tak best langsung.... Barca kalahkan Real Madrid? Biar betik... haha... kelakar lak rasa... hebat sangat ke Barca tu...?

Oops don't be so mad... cececeh speaking pulak dia... saja je tulis macam tu.. sebenarnya nak ucapkan tahniah kepada penyokong Barcelona.. tak sesia yer korang berjaga *tapi ada yang tak terjaga dari tidur.. :p.. sebelum ni tak da la terbuka sangat kotak fikiran nak pandang kelab kebudayaan itu..cewah...  tapi sejak akhir-akhir ni entah macammana boleh pulak my bro p sokong kelab tu... so sikit sebanyak saya pun terikut sama mengikuti perkembangan Barca.. erkk... tak ikut pun..setakat kenal Messi sorang ja... yang lain-lain I tak tau... 

Ihsan Incik Google
Barca kalahkan Real Madrid (huhuhu apa dah jadi C. Ronaldo?) dengan aggregat 3-1.. am I rite? so lepas ni Barca game dengan siapa pulak? (serius saya tak tau)....

:..Tetiba nampak Messi sangat hensem.. muahahaha apapun sokongan saya tetap pada team Kenari a.k.a Kedah.. :D 

Yang sokong team yang menang,



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

8 geng suka bebel:

kay shafiQ said...

Sebagai seorng fan bola dan org yg tengok live game pg tdi meh nak komen. Respect kat Real sbb sportmanship btul, Player Barca plak pandai jer berlakon n reff nmpak sangat bias. Skang ni Barca dah msuk ke final dan akan lawan anatar MU @ schalke

Unknown said...

adoi ticer . hahaa ! tak minat le pulak bola ni . main bola sukaaa . hehee ;)

Akunyer said...

kay shafiQ: wooh is it? hehe saya tak tengok so saya tak tau apa-apa...

*Kalah menang tu adat bertanding... biarpun kalah pada Barca tapi Real tetap menang kat hati peminatnya.. kan?

Akunyer said...

Tia: eheh.. tetiba leh terfikir pasal bola tadi... ngeee

*suka main bola gak.. bola baling, bola jaring, bola-bola api... jom :))

Anonymous said...

real spotmanship???hahaha...kalo dulu kot btl.tp sejak adanya morinho kreadibiliti real madrid rosak trk..sbb?corak permainannya yg negatif..xkisah lah..mmg sedia maklum morinho slalu guna taktik tu pon...diakui barca ada berlakon..tp standet lah bg mn2 pasukan melambat2kan masa bila dah leading..xkan real yg dh kena tggl tu nk berlakon2...mengejar masa lah katakan..glory2 barca...mlm ni MU plk jd bahan

Akunyer said...

Anon: ngeh3... tak heran pun MU nak jadi bahan... hamik la hamik la.. :p

*stended la kalau dah kipas susah mati Barca tu mesti nak back-up jugak... kuikuikui...

(saya kenal cik anon ni...ngeh3)

Far8 budak baik said...

hahahaha
agak agak sikit..
real madrid tersalah sikit je...
hampeh betol messi...
grrrrr

Akunyer said...

Far8 budak baik: hahaha saya tak sokong mana-mana yer... sokongan tetap pada team negeri sendiri... kehkehkeh...

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan