Friday, May 6, 2011

Iklan Ba** kat blog korang? Berhati-hatilah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Sebenarnya berat hati nak menaip semua ni... sebab takut nanti ada yang salah faham.... saya terpanggil nak pos entri ni lantaran terserempak dengan ramai teman-teman blogger yang emm yang apa ehh... yang dah pasang iklan lain iaitu advertlets... (betulkan kalau salah)... Sebelum entri ni ditulis.. saya dah baca kat entri seorang teman blogger lain pasal iklan ni... Siapa dia? alaa nak kena bitau ker...? Okey okey... dia ialah.... Tia 

Okeh...  Layan gambar ni...mungkin ada antara korang tak pasan....


Pork itu ba** kan? ke Ticer tak tau ada makna lain?
Sekarang dah nampak ker? check balik iklan... ada 2 3 orang bloggers yang saya perasan ada iklan ni... Member blogger saya, Tia dah tak ada dah iklan pork tu... tak tau la macammana dia buat... nak kena berguru dengan dia dulu.... Saya buat entri ni sebab nak bitau apa yang saya jumpa... harap-harap korang yang pakai iklan ni boleh buat sesuatu la..mungkin boleh setup balik iklan ke... (maap la saya memang tak pandai bab-bab ni)

Jangan tersinggung tau.. saya buat semua ni atas rasa tanggungjawab sesama Muslim... benda ni melibatkan isu sensitiviti umat Islam so kita kena jaga.okeh? :))

:.. Suka tengok kawan-kawan buat belog dapat $$$$.. belanja saya buleh??


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

24 geng suka bebel:

Unknown said...

Tia pun masih keliru pasal benda ni . Tia tengah minta pendapat orang . hehee . btw , wah ! terharu dengan backlink tuuu ;)

Akunyer said...

Tia: :) terharu ker? ihih... nanti kalau dah iklan Tia bersih dari unsur2 ba** tu bitau la..leh Ticer tumpang 2 kaki pasang iklan tu...

adan said...

salam.. entri menarik.. blog saya pakai iklan nuff.. tapi tak income2 sebab iklan letak nun di bawah.. ehehe..

okay la entri ni menyedarkan blogger lain..

Akunyer said...

adan: salam... blog saya pn pakai iklan nuff...tak begerak-gerak pun... haha... nak beli aiskrim mahal pun tak lepas ni.... yer harap2 blogger lain dapat take note pasal ni...

mOon EyEzS said...

sama la kita ticer...pakai nuffnang...x dpt incOme pape...so...pedulikan je dengan iklan2 ni...

Akunyer said...

mOon jOhari: ahaks!! takpe la... rezeki berpihak kat tempat laen la kot.. :)

SITI NOARIZAH ARIS said...

Sy pun sama gak pki nuff tak gerak2 gak... tapi tak kisah pun mungkin rezeki bkn di situ.... err pernah nmpak ke iklan mcm tu kt blog sy?

Santan Berlada said...

bahaye kan...
ak dah pon remove.. huhu

thanks wan...^^

Anonymous said...

Kalau ada iklan ni keluar dekat blog Tira harap Ticer Wan tegur ya. Perkara ini tak boleh dipandang sambil lewa.

Akunyer said...

Miss Tira: okeh bebeh.... banyak dah blog Ticer wann terjah memang ada iklan ni.... harap teguran ni dapat diterima.. :)

Akunyer said...

Ct Norarizah: iklan nuff selamat...tak penah nampak lagi la setakat sekarang

Akunyer said...

Shamsuddin Amin: hee boleh request ngan dorang kot nak iklan macammana...

Your most welcome.. :)

kindergartenlibrary said...

maceh berkongsi .iklan nelly memang lerrrr tak nmpk .hahaha

lipas merah said...

bahaye tol an,iklan pown kene tgk gak skunk nyh

Akunyer said...

nelly: sesama... berkongsi sekadar termampu :)

Akunyer said...

Ferdaus Zulkifli: yeap...memang kena berhati-hati sekarang nih

Ms.ze said...

eh?
x perasan la pulak iklan vavik tu..

Akunyer said...

kucarkacir: memula tak perasan gak...tapi lama-lama terperasan... :)

Anonymous said...

baru perasan nie.

Akunyer said...

cikguden: :) so kena berhati-hati la pasni :)

Far8 budak baik said...

setuju..tu ar kadang2
x pasan benda2 mcm tu..
pelik2 je advert skrg..
marah marah hehe

Akunyer said...

Far8 budak baik: haha sila marah cepat... kuikuikui... ye la sapa nak perasan... iklan tu kecik sangat..yang betul2 teliti je nampak.. :)

Ismi Azraf said...

Rasanya untuk iklan Adverlets boleh setting bentuk iklan. tapi xpasti caranya sebab belum pernah pasang iklan tersebut.

Akunyer said...

Farisz@Az: yer saya pun rasa macam tu..mungkin masa mula-mula tu rakan-rakan blogger tak perasan kot... tapi sekarang ni tengok iklan dorang dah ok.. :)

Tq sudi singgah :)

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan