Saturday, May 7, 2011

Biarpun dah basi tetap nak tayang jugak..ada bantahan?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Biarlah basi pun... Saya nak tayang jugak.. haha..boleh ke tak boleh ke korang kena layan jugak... tak nak layan? tak pe la.... nak merajuk laju-laju..
Enough Ticer... okay okay.. back to the topic... wanna show you some photos/ pictures of me and my friends... nak tengok tak? ni bukan sesi photoshoot untuk cover majalah fesyen ke apa... ni gambar time saya dan kawan-kawan meredah awan dan hutan di satu tempat yang bernama....... Ba'kelalan (haa Google la tengok tempat tu.. ihiks ) Best oo cuma masa pegi tu tak da la expect nak kena redah macam ni... selamba je pakai sandal sport masuk hutan... ehh kira ok la tu pakai sandal sport...buatnya pakai hi heel cam no?

Tak mau cakap banyak (padahal dah berjela saya bebel) layan ja gambar saya dan kawan-kawan beserta Tourist guide yang hensem tu....

Tarikh: 30 April- 2 Mei 2011







Dah la kot... ada lagi... ni baru perjalanan hari pertama... hari kedua ada lagi.. tapi tak pe lah... layan je la apa yang ada okeh... Ni pun ada plan nak ke Bario pulak... hikhikhik tapi tengokla macammana nanti...  

:.. Makin banyak berjalan makin rasa kagum dengan ciptaan Tuhan... makin banyak berjalan makin rasa bersyukur kerana hidup di bumi nan indah ini... Alhamdulillah

Yang suka berjalan-jalan


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

18 geng suka bebel:

Anonymous said...

Adventurenya Ticer Wan kita ni ya. Huhu.

Far8 budak baik said...

waaaaa...lawas kat sawak kn...
sumpah jelesss...nnti singah sabah ehh..
hahaha
jln leklok..jgn senget2 =p

Akunyer said...

Miss Tira: saya redah je... tak kisah adventure ke tak... :) tapi best :)

Akunyer said...

Far8 budak baik: ye..lawas kat srwak... sabah pun dah pergi.. :)

kindergartenlibrary said...

wow ..bwstnya !!
tetiba jeles ~

Akunyer said...

nelly: jangan la jeles... tapi memang nak bagi jeles pun.. haha

kindergartenlibrary said...

haha ...
sabar2
=p

Akunyer said...

nelly: ;) sabar ehh...ada rezeki nanti p la.. :)

Unknown said...

Baa~ CAK!!

Alarh. X dpt nk view photo sbb pki 3310i. :D

Akunyer said...

Azroy: iyer? siannn.....

cik azeya said...

bestnye tak penah sampai siniiiii. jeles. huhuhu

Akunyer said...

Cik Azeya: alaa ni pun sebab keja kat sini... kalau tak memang tak merasa jugak nak jelajah tempat orang

lipas merah said...

besh2...
tak sempat lagi nak stalk2 tempat camnyh..jeles2..

Akunyer said...

Ferdaus: InsyaAllah one day u will be there... :) silakan jeles..muahahaha :))

khalila ishak said...

best nyeeeee ^_^. tp x taw la sy mmpu ke tak nk redah sume tu. huhu

Akunyer said...

khalila: ehh mampu lah... ni kira aktiviti santai2 ja.. :)

khalila ishak said...

hehee... dah lame xtifkn diri ngan xtvt cmni

Akunyer said...

Khalila: sama la ni... tu yang pancit

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan