Sunday, May 15, 2011

Sapa la gerangan.....?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Chakk!!!

Alhamdulillah tepat pukul 10 tadi coverage dah kembali seperti biasa... biasalah ciptaan manusia kan... mana ada yang perfect.... mesti ada kelemahan disebalik kecanggihan yang dijanjikan... 

Apa nak cerita hari ni? semalam saya telah men-drive-kan diri saya sendiri ke semua kedai dengan harapan terjumpa harta karun hadiah yang sesuai untuk orang yang bertuah pada esok harinya... Agak susah jugak nak mencari barang untuk dijadikan hadiah ni... tak banyak pilihan... tapi pejam mata je la capai barang tu... 

Berharap insan yang mendapat hadiah saya ini dapat menerima dengan senang hati biarpun harganya tak seberapa namun keikhlasan yang dilahirkan ketika membeli dan memberi hadiah itu yang penting.. yeahh keikhlasan tak dapat ditunjuk..itu saya tau namun keikhlasan dapat dirasa... tak caya? terpulang lah.... 

Emm nak menunjuk sikit hadiah yang saya nak beri pada orang itu....

Camna boleh berkenan pembalut hadiah tu entah...
:.. Seriau sikit nak bagi hadiah kat orang... takut kena komplen macam dulu... ahaks!


:.. Adoii esok kena pakai baju korporato + baju sukan la pulak... 

Ikhlas dari hati,


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

6 geng suka bebel:

Unknown said...

ada apa dalam bungkusan tu Ticer ? hehe ;)

Akunyer said...

Tia: kasih sayang... ahaks!

norinaomar said...

Terharunya Wan..aku dapat parcel ko tu..isyk..aku terharu hehehe

Akunyer said...

noi: ehh dah dapat ke? hahaha... rasa macam baru je hantar...ngehngeh

Anonymous said...

Hadiah apakah itu. Cer citer cer citer.. Huhuhu..

Akunyer said...

Miss Tira: esok baru bleh citer... hari ni biarlah rahsia.. hoho

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan