Saturday, May 14, 2011

Jari krem habis...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera….

Terkujat seketika! Ehhh bukan-bukan… bertika-tika… ni sebab blogger.com buat hal lagi… huhu… 2 entri semalam telah didelete tanpa segan silunya….
Dan saya dengan rasa sebak di limpa dan hati terus menggaru-garu kepala mengenangkan nasib 2 entri saya itu (nasib baik la 2 sahaja..kalau 10?? Mau rabak mata kering air mata)…. Dan komen-komen saya pun didelete dengan kejamnya… ohhh kenapa ini yang terjadi… hukhukhuk


Sehari tak membuat lintas hormat pada blog kawan-kawan membuatkan saya rasa something kosong… cewah… ye lah sebelum ni ada jugak bahan-bahan bacaan sama ada fakta/ luahan hati/ cerita kelakar/tips/ tazkirah yang menghiasi hari-hari saya.. tapi bila blogspot bermasalah saya hanya dapat membaca entri kawan-kawan yang sudah saya ulang bacaannya berkali-kali.. muahaha… :D

Sambil menanti blogspot kembali pulih sempat la saya membebel di dada FBperasaan yang sama dirasai oleh teman-teman yang punya pacar blog seperti saya… wuu member saya yang sorang tu tak boleh update blog tentang style berhijab dan tesisnyaseorang lagi tu tak dapat nak update blog English-nya yang sangat bombastik…. Saya? Tak dapat nak membebel entah apa-apa kat sini…

Nak merajuk 15 jam saat dengan blogspot nih… huhuhuhu tapi kan… ada kebaikan jugak tau saya tak dapat update blog… haha tau apa? Soalan exam saya dah setel dengan sempurna. Tak caya? Tolonglah percaya.. tak baik oo tipu-tipu ni… ;) punya la lama saya mencipta soalan exam tu… sampai kena sound baekkk punya dengan Mr. ABC… ;)

Pheww dah la kot bebel sikit-sikit… nak pergi berhip-hip horay dengan senang hati bila dah boleh update blog…

:.. Syukur…jari jemariku dah tak krem dan boleh rancak menaip semula… J

Suka corat- coret,


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

15 geng suka bebel:

Unknown said...

jgn merajuk lah..hehe

Akunyer said...

lala,Shaheila: haha merajuk tandanya sayang..harap Incik blogger.com datang la pujuk..ihiks. :)

NURUL NAJWA said...

hehehe,naseb bek 15 saat je.. yeahh! maju blogging.. :D

shahjiehan said...

die suh pkai yg berbayar la tuh hehehe

Akunyer said...

najwa: malas nak merajuk lama-lama.. haha...

Akunyer said...

shahjiehan: wow yang berbayar..teringin gak tapi pakai je la yang free ni.. :D

shahjiehan said...

ticer pakai la wordpress... xmahal pon..~ rm 100 setahun klo x silap..huhuhu

shahjiehan said...

sy buat domani (dot) com ni pon free je... hehehe..

menang contest~ hihi..syokkk... klo ikotkan nk buat dah wpress..tp x mampu..uhuk2

Akunyer said...

SJ: wordpress? hee nanti la... wahh bestnya dapat domain free... :D

Anonymous said...

Sabar ye Ticer Wan.. :)

P/s: Nak kembalikan entri yang hilang sila klik Sini

Akunyer said...

Miss Tira: hahaha sabar jer... jangan risau.. :)) saja suka bikin gempak

Entri saya yang lama dah ada... alhamdulillah

scya lollita said...

heee nasib baik boleh cari balek entry2 tu ^_^

Akunyer said...

Scya Lollita: ha'ah.... kalau tak rabak mata menangisi kehilangan entri..haha

Unknown said...

"sayang , yang sudah tu sudah .." hehee ..

takpe lah , redha je lah . Tia tak kisah sangat . cuma Tia rasa cuak bila tak dapat nak masuk dashboard . Tia suka masuk dashboard . hehee ~

jom baca ni pulak Posisi Tidur Korang Macamana?

Akunyer said...

Tia: haha... :) penat la rasa puas memerah otak nak cari idea last2 ilang cam tu jak... tapi sib baik dipulangkan balik :D

nanti Ticer baca ehh... coverage broadband pulak buat perangai...

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan