Wednesday, May 25, 2011

Nah berkalung-kalung saya bagi...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Malam ni acara menge-check English paper 2.. paper 1 dah setel.. paper 2 ni yang susah sket.. nak kena faham bahasa anak-anak saya dalam menjawab soalan yang diberi... tido lewat lagi ke? adoii mata dah jadi mata panda je ni.. *takpe pakai Garnier eye roll on nanti...

Hari ni isu suam-suam kuku hangat ialah pertukaran guru antara negeri/daerah... ada 2 situasi... situasi pertama melompat bintang  dengan riang ria nya... situasi ke 2 kesedihan ... situasi ke 3 *ehh tadi kata 2 situasi je? ngee* tak de perasaan macam saya... hoho.. bukan tak sedih tapi tak tau nak rasa apa lagi dah.. nak kata nangis pun tak nak kata ketawa terkekeh-kekeh pun tak... 

Short entry please.. orait orait... just nak wish berkalung-kalung tahniah, alfun mabruk, congratulations pada teman-teman yang berjaya memindahkan diri mereka ke negeri pilihan... to my best friend Nur Fairuz Hanani bt. Azlan tak sesia usaha ko selama ni kan... akhirnya dapat jugak pindah dekat dengan hubby... 


Hmm.. ok itu saja... stop dulu... kepada member-member yang tak dapat pindah tu kita fight bulan 9 ni okeh..haha (ehh apsal gelak lak tetiba) 

:.. Sekali gagal bukan selamanya gagal... saya pasti ada hikmah disebalik semua ini...yang penting jangan mengeluh dan teruskan usaha.... ye dak? J




Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

10 geng suka bebel:

arituarini said...

cuba lg contest ngan guru besar thn depan lak..kihkihkih..

kokser kokdam said...

wat smayang ajat n doa bnyak2.. insyaAllah ade rezki la tu.. =D

Akunyer said...

Arul: hoho..saya g jumpa PM je la nanti

Akunyer said...

kokser kokdam: terima kasih atas ingatan... insyaAllah akan sentiasa buat :)

Misty Melor said...

Usaha bebanyak lagi okey :D... gd luck ticer... all the best :D

Anonymous said...

Betul-betul bersemangat mahu pindah Ticer Wan ni. All the bst ya :)

Akunyer said...

ukhti syikin: okeh.. I will..mekaceh :)

Akunyer said...

Miss Tira: kena semangat... dapat ke tak ke tu belakang kira..ahaks!

tia @ Ini Kisah Tia said...

contoh macam ni lah yang kita nak . hehee ;)

Akunyer said...

Tia: hehe... tido tak lena la Ticer kena puji nih

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan