Tuesday, May 3, 2011

Mood menjunam

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

InsyaAllah ni entri paling ringkas dan padat.... saya tak akan berblog dan update blog untuk sementara waktu... blogwalking pulak? tak pasti lagi... tengok lah macammana nanti... sebab? tak ada sebab...nak menyepi sekejap... rasa penat... bukan penat badan... penat kotak fikiran..








Till we meet again... jangan nakal-nakal okeh..? 

Assalamualaikum..... :)

Cayang kamu semua....





Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

6 geng suka bebel:

mykhalis said...

ini msti bz nak wat kertas soalan peperiksaan nie

Akunyer said...

khalis: haiyoo memang ahli nujum lah encik khalis nih

Unknown said...

u will be ok.. :)

Akunyer said...

Heidi Shafiq: Thanks.. :)

Far8 budak baik said...

ticer wan..
nape perlu menyepi..
kami akan merindui
anda..
nnti post tajuk pun jadi ar..
huh

Akunyer said...

Far8 budak baik: ada je..cuma mungkin kurang update la... :) tq.. :)

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan