Sunday, May 22, 2011

Nak gelak ke tak nak?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera... 

Hari ni bermalas-malasan di rumah saja.. huhu sangat pening kepala kalau lepak kat rumah. Aipp rekod mengajar dah siap ker cik kak? eheh lupa pulak... yer la lepas ni saya pegi la tulis... bukan susah pun (ayat bajet bagus jak)
Bila saya dah tak de kerja ni mula la saya memaksa Pak Cik Google membantu saya seadanya... cewah... hari ni saya nak tepek gambar jer... saya tengok gambar tu saya gelak.. tapi kalau korang tak gelak korang ni memang jiwa ketat.. eheh..faham tak jiwa ketat tu apa? hihi...ok ok Ticer suka melalut kan? layan je la...

Gambar first. Penceroboh akan didakwah... selalu kita jumpa penceroboh akan didakwa je kan?… 



Saya keliru.. ada ke ayam ba** tu? daun pisang? 50% halal means? Mie Yabi? saya nak tau apa jenis ayam tu... (ini saya tak gelak sebab saya dalam mode kompius) 


Hebat gila kot... emas dan handphone boleh meminjam wang... ingatkan orang je yang boleh meminjam wang.. :D


Jaga diri sendiri, jaga kebersihan sebab kuli dah lari.. :D


Sekali tengok memang tak perasaan ada perkataan selepas SEDAP tu.. :D


Emm.... speechless 


:..Bila dah tak de keja ni lah keja Ticer.. ihiks.. :)



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

18 geng suka bebel:

adwafarahin said...

restoren perasaan sedap?
kahkahkahkah :P

Akunyer said...

adwafarahin: itulah... kompius gak... camne restoran tu ntah.. Ngeee

arituarini said...

cuak aku...ada jugak kena dakwah..ok la tu..pada kena tembak..hehehe

Akunyer said...

ArulchelseA: ha'ah kan.. bleh jadi baik pastu...

akulahct said...

kehkehkeh... restoran perasaan sedap ke restoren perasan sedap.....

mcm2....

Akunyer said...

akulahct: mungkin restoran perasan sedap kot... haha...

Anonymous said...

Bahasa kebangsaan Malaysia yang semakin kucar-kacir. -.-

Akunyer said...

Miss Tira: yess itu point yang Ticer nak semua orang tengok... sedih kan?

Anonymous said...

hahaha. kelakar2. jiwa tak ketat nie.

Akunyer said...

cikguden: haha.. bagus la jiwa tak ketat.. ngehngehngeh

Arpiiz said...

50% halal, maknanya kita boleh makan part ayam je lah..hahaah

Akunyer said...

Arpiiz: ahaks! oo camtu ehh... haha lawak tul.. :D

Unknown said...

baa~ CAK!!

ok.. dh byk kali jumpa perkataan miyabi.. ape bende tu?

Akunyer said...

Miyabi ni Ticer tau pun lepas tengok blog khalis aa... cer tanya dia.. :D

mykhalis said...

citt..Khalis mana kenal miyabi..wahahhaa.. tapi restoran perasan sedap tue mesti laku gile

syuxer said...

hahaha..adeh ceroboh kena didakwah..elok benor tuh..bagi dera mental

rasa ayam babi extra 50 % halal..hahah cmner nak asing2kan ia..

restoran tuh mesti ramai pengunjung..naseb bek bukan perasan

Akunyer said...

Khalis: hahaha Khalis tipu... dia tengok menculik Miyabi ari tu.. haha... restoran tu? haha mungkin aa... masuk makan je mesti perasan sedap...

Akunyer said...

Syuxer: haha mesti insap penceroboh tu... ayam babi tu erk tak tau camne nak asingkan dahla 50% halal jer.. jom p restorn tu... kompom penuh

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan