Thursday, April 7, 2011

Dia ni gila kot...



Oh, No! Cuba kau memaksa
Apa kau gila


Layan lagu Mila lak petang2 cenggini sambil makan cucur udang (cewah bajet lak i nih)..



Nak share satu cerita pasal kawan saya... namanya Alin (bukan nama sebenar).. ishh ni kategori mengumpat ke apa ehh? saya tak tau nak tafsirkan entri saya ni masuk sebelah mana... saya cuma mahu bertanya pada sesiapa yang sudi menjawab...

Okeh cenggini... Alin ni seorang wanita yang baik (kipas baikk punya....mana tau dapat Ferraro Roche) dari segi pakaiannya Alhamdulillah mengikut syariat... menutup aurat selengkapnya la... dia ada masalah ditempat kerja..tapi dia tak pasti sama ada itu satu gangguan yang hanya dianggap biasa oleh sesetengah orang / gangguan yang begitu serius..

Baru-baru ni dia selalu kena kacau ngan ofis mate dia... and of cos la ar-rijal a.k.a lelaki.. gangguan macam mana? emm macammana nak cerita eh...? that guy 2 selalu pandang and renung dia... memula 2 dia bolayan je la... tapi lama2 makin ligat lak that guy 2 pandang dia.. pandangan 2 boleh ditafsirkan macam pandangan yang mengerikan, menggelikan... kadang2 macam bernafsu pun ada gak... (haa kan dah keluar perkataan 2) dia pakailah macammana pun tetap direnung and ditenung... kadang2 2 that guy senyum2 pelik ja bila tgk kawan saya ni.. (huhu seramnye dengar)

Banyak lagi la perbuatan that guy yang menyebabkan Alin ni tak selesa... dia tengok orang lain cam rileks ja...adakah ini satu fenomena biasa di tempat keja? Dia kata dia rasa macam takda maruah bila diperlakukan macam 2... (saya pun turut rasa malu)

Hmm... adakah ini gangguan seksual? even that guy cakap dia bergurau tapi wajarah bergurau sampai macam 2?  perlu report / x hal ni?




:..Pakai baju besi la g keja... 


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

5 geng suka bebel:

mykhalis said...

gangguan mental dah tue..kalau tak selesa laporkan aje..jgn sampai prestasi kerja terjejas..betul tak?ini kisah kawan ke kisah sendiri nie?ishhh


Tips supaya blog sentiasa diingati

Kenangan lahir 80-an

Ada apa dengan dara

khalis datang ziarah di sini

Anonymous said...

btl ckp khalis..report n thats wat ur fiance told u rite??

Akunyer said...

khalis: hik3... kisah kawan la kot... tq sudi baca n bg pendapat

incik anon: erk camne tau apa yg my fiance bitau ni? awk kah incik fiance? :D

Anonymous said...

sabar :)

Akunyer said...

aiman: always.. :)

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan