Wednesday, April 6, 2011

Nak apply ke tak nak nih??

الســلام عليـكـم


Masa ul khair.. (lama tak skiping arab nih...betul ke idak ntah) Baru pas melompat di padang bersama students... memang jeles tul tengok dorang maen tadi... :D

Nak citer ape ek? hmm pasal e-gtukar.. Orang lain dah sibuk2 mengisi e-gtukar (pertukaran guru on9) tapi saya masih statik keras macam batu bata depan website KPM 2... dok terfikir2 nak isi ke tak nih... kalo isi nak pilih negeri mana and PPD mana... and yang paling tak tau 2 bila part nak kena letak alasan...kang cakap nak ikut suami kena kepil surat nikah... nak cakap ancaman keselamatan mesti kena ada surat sokongan... wuuuu.... pendek kata tiap alasan mesti ada bukti la... hmm last year letak bukti pun tak dapat jugak (oops..mengungkit lak minah ni)


Hmm...takpelah bagi can kat orang len dulu la.. saya nak kena fokus kat anak2 yang nak exam.. ujung tahun nanti pun boleh apply lagi.. kalo ada rezeki insyaAllah dapat la dekat2an dengan famili nanti... andai masih disini saya redha akan ketetapan Ilahi... (ecewah)

Kepada kawan2 yang menggapply (rosak bahasa ticer nih) and telah submit form 2 all the best ya... hiii gatal tangan lak nak mengisi tetiba... alaa isi je la..dapat ke tak ke 2 belakang kira... fuhhhhh *harap2 la dpt..ehek




Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan