Tuesday, April 5, 2011

Saya rasmi dulu.. :D

Wahh tak da idea nak update la sekarang ni.. selalu 'jalan' kat blog orang tapi tak tinggal jejak lak... huhuhu... weekend lepas korang wat apa? gi mana? Saya?? g ukur jalan and menghabiskan duit dengan selamba... tabung ayam terpaksa dikorek demi melunaskan keinginan.. muahahaha..haishh harap2 cukuplah belanja sampai ujung tahun ni ;)




Buku yang saya rembat selamba masa weekend ari 2... tertarik ngan ilustrasi buku ni... nampak rileks.. ye lah dah nama pun rekreasi hati kan... Buku yang ditulis oleh Ustaz Dr. Zahazan Mohamed (wahhh dah dapat Dr ehh...i bila lagi?) bersama kartunis Majalah Ujang Nik/ Nik Wafdi...

Memula 2 nak jadikan souvenir pada sorang kawan tapi huhu dek tertarik menarik and ditarik oleh tajuk and katun kat muka depan 2 so saya pun merasmikan dulu... huhuhu tak baik kan saya? nyesal tak beli 2... dah mintak ampun dah kat kawan saya 2... huhuhuhu.... 

Berjaya menghabiskan bacaan tak sampai sehari.. memang best dan santai sangat... rasa terhibur bila tengok katun2 yang dilukis... sesuai untuk semua golongan umur... 

Tak rugi baca... harga kat semenanjung lagi murah dari kat borneo nih... dah lama tak membeli buku so naik 'gila' sket ari 2... 

Dapat menyucikan n menenangkan jiwa dikala kekusutan..membaca buku tersebut membuatkan saya lebih banyak berfikir tentang dosa2 yang dah saya buat... harapnya peringatan yang diberi itu akan sentiasa saya ingat sampai bila2... insyaAllah...

:) sapa yang belum baca buku ni silakan beli.. nak bagi pinjam boleh tapi tak tau bila la nak sampai kat korang kalo saya pos... ngeee.. happy reading (ehh betul ke ayt ni?)



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

2 geng suka bebel:

Ceiler Mun said...

wow...best ea buku ni??ehhehe

tibe2 rasa nak beli :)

Akunyer said...

Bella: yeahh best sesangat... actually buku ni himpunan hadith..kemudian dijelaskan oleh ustaz Zahazan dalam ayt yg ringkas... silalah beli.. :))

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan