Monday, April 25, 2011

Hari-hari kerja lalalala

الســلام عليـــكم.  مســـاءالخيـــر. كيف حالـــكم؟


Fuii rasa macam berada di fadang fasir pulak... ana tau yang itu sahaja la.. yang lain ana hancuss la.. huhu sayangnya dah lama tak praktis berbahasa Arab nih...  Hari ni hari yang sangat free sibuk... kelas tunggang langgang je rasanya.. penangan buku program punya pasal.. tak tau la apa jadi kat buku program tu... rasa dah memang mantop dah saya buat... syukurlah ada bantuan dari Miss J... kalau tak tunggang langgang jugak la kerja saya (sapa suruh p jenjalan sangat..) ehh saya jenjalan pun kerja beres jugak...biasa la bila nak buat final touch tu macam-macam penambahan yang ada.. hari ni pulak kelas sangat penuh.. tadi pun balik lewat dari sekolah nak setelkan kerja.. syukurlah PK KoKo bermurah hati mendermakan sedikit (sedikit??? hoho) ink printernya...



Petang tadi sambung balik keja mengadjust (rosak bahasa) apa yang patut... wuuuuu penat.... setel semua kul 5.30 tadi... malam karang acara bebas..hohoho nak tidoq awai..esok tak ada kat sekolah.. maklum je la urusetia Program Pencegahan Dadah... tak tau la macamana rupa orang kedayan nak berboria nih... kuikuikui... tengok je la esok.. kalau free boleh la ambil video persembahan diorang.. 

Harap sentuhan saya and Miss J mampu memuaskan hati VVIP.. kalau dorang tak berpuas hati pun tak apa la... cuba lagi untuk event yang seterusnya (tapi macam dah tak mau je jadi bahagian buku program ni huhu)



:..Anak-anak saya ditinggalkan lagi keesokannya...huhu jangan nakal-nakal ye anak-anak umi... :)

Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan