Wednesday, April 27, 2011

Semalam punya cerita

Assalamualaikum dan selamat pagi... udah breakfast? meh minum... white coffee ja pepagi ni...tetiba je leh addict dengan white coffee nih... warning dah diberi tapi tak jalan jugak... bila dah terlungkup baru nak nyesal..haishh....

Dari petang membawak ke malam saya senyap je dari sebarang blogjogging.. jangan kata joging..walking pun tak ada... sebab apa? huhuhu letrik tak da..dari pukul 2petang sampai la 7.30malam... semalam pulak hari yang meletihkan.. ye lah kena handle program kan..tapi syukurlah program tu tak besar mana...even tak besar mana pun kita mesti la nak buat yang terbaik kan... bila balik umah nak berehat letrik pulak padam... puas mencari tempat untk dapatkan angin yang sejuk...wuuuuu...bila letrik dah ada hah apa lagi memang selamat la saya tido sampai pagi ni...ngeee... orang call malam tadi pun saya tak tau apa saya jawab...

Cikgu itu bukan saya yer...
Program Pencegahan Dadah pagi semalam bermula lewat dari masa yang sepatutnya..semua peserta, cikgu-cikgu dan termasuklah AJK yang melaram bagai American's Next Top Model ni gelisah (jangan percaya..mana ada melaram pun)..ada masalah dengan bahagian teknikal... tak tau lak masalah apa sebab saya tak pergi tanya pun...kalau saya tanya pun nanti saya yang tak faham..ye lah bukan bidang saya kan. ihiks!

Boria hanya menerima 5 kumpulan sahaja... apa yang saya dapati boria yang diketengahkan agak 'lari' dari boria yang selalu saya dengar... modifikasi (wahhh ayat) telah berlaku... tapi tetap menghiburkan cuma apabila terlalu lama persembahan diadakan saya agak kebosanan..eheh.. saya je kot..orang lain rileks je.. siap bergoyang-goyang badan lagi...

Sajak? huii meremang gak la dengar peserta mendeklamasikan sajak.... haishh kagum dengan bakat diorang sebenarnya..penuh penghayatan... 


:. Pertandingan sebegini sebenarnya bagus untuk mencungkil bakat pelajar sekaligus menaikkan tahap keyakinan mereka berdepan dengan orang ramai... :)




Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

4 geng suka bebel:

Far8 budak baik said...

nak jadi cikgu lahh pasni..
best je..pastu ni mesti kes tak byr
bil elektrik ni..haha
main je..masuk je dlm peti ais hehe =0

Akunyer said...

Far8 budak baik: haha mana tau tak bayar bil nih? silakan jadi cikgu..;)

mOon EyEzS said...

bestnya jd cikgu (mood berangan nk jd cikgu x hbs lg)...betOi2...program2 mcm ni dapat meningkatkan keyakinan mereka...enjOy sket budak2 ni nak p sekOlah...

Akunyer said...

moon johari: memang best pun... banyak keja pun takpe janji kita enjoy.. :D

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan