Wednesday, April 13, 2011

Lapang jangan sempit


Tak tau nak merepek apa malam ni... kehabisan idea..campur ngan malas nak menghapdet... 


Sepanjang ari ni saya belajar sesuatu... bagi saya bermanfaat sangat...
gambar takda kaitan dengan entri
Sebagai manusia kita perlu menerima sesuatu dengan berlapang dada...

Biarpun sesuatu itu sangat perit namun yang perit itu pasti akan manis satu hari nanti... wahh apadia plak dah cegi ni merepek memalam ni...

Tapi..... camna nak cakap eh... cam tak best gak la nak cakap.... 

Huhu tak pe la... tak elok cerita benda camni lebih2... nanti jadi medan gosip2 liar lak kat blog suci murni saya ni.. wahh perasan siot...

Apapun tiap yang berlaku ada hikmahnya..biarpun susah untuk kita terima tapi kita kena jugak terima... 

so..ciau... upset sket nih... nak p menghepikan diri.. jom baca novel jom..

:. saya tak paham apa yang saya dok bebel dalam ni... dah la wan.. hang p tidog p... koi lama koi teruk la mamai hang ni... ;)



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

4 geng suka bebel:

Unknown said...

baa~ CAK!!

buat sndri ke gambar tu.. siyes klakar.. hahaha

Akunyer said...

Azroy: hohoho idak le ambe pandai nak membuat sendiri... ciplak ja 2 :))

Anonymous said...

Erk, agak mendalam maksudnya ni. Dua kali Tira baca. Apa pun kena terima kebenaran tu walaupun pahit. (macam takde kena mengena je komen Tira ni) Hehe.

Akunyer said...

Miss Tira: ye ke? hihihi ikut jari je menaip ayat2 2... betul la apa Tira cakap 2... kena terima kebenaran walaupun pahit... tapi kalau sesuatu benda 2 xbenar macammana ehh? hmmm.....

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan