Tuesday, June 7, 2011

Beronok-ronok

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Semalam saya ber-hip-hip-horray- lagi.. kali ni dengan teman sekelas saya di sekolah menengah dulu...
 Tujuan asal tu nak pegi survey barang la dengan MR.ABC dan ditemani oleh kawan saya itu tapi disebabkan Mr.ABC yang demam kura tak kebah-kebah dan tak larat nak keluar so plan asal kami bertiga berubah menjadi plan berdua jer.. ihiks... sebelum berjumpa kawan saya tu sempat la pegi memanjakan kereta saya nan satu itu.. cian dia dah lama tak ber-facial and massage serta scrub... dah berdaki dah.. ni la padah bila ditinggalkan tanpa perhatian... 

Petang semalam sempat jumpa kejap dengan Mr.ABC di Jeti... dia dah nak kelik ke panggilan pulau... cuti dia dah habis semalam... saya menangis teresak-esak untuk melepaskan dia pergi... poyo la... tak do makna nak nangis loh... sebelum sempat saya and member memblahkan diri  Mr.ABC saya  bagi sumthing.. nak nengok dak? 

Jam tangan + henpon =??
Rasa macam jam Ultraman plak.. Bertukar!! eheh... tapi seriusla best gunanya... boleh la digunakan buat sementara waktu menggantikan henpon Ticer yang dah nazak dan semput tu.wuuuu.... ok lah... dah ngantuk pulak lepas membantai pulut + mempelam...  hadoii.. hebat sangat balik kampung ni.. macam-macam benda masuk mulut... 

:.. Samsung Galaxy Mini ok tak?




Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

12 geng suka bebel:

qasehraihan said...

waaaa...best tuuu..hehe
Mr ABC awk tu keje kt pulau pndan jauh ke tengah ke??hehe

Ceiler Mun said...

dapat hadiah dari mr. ABC ke? best nye! hehe~~


^__^v

tia @ Ini Kisah Tia said...

mr. ABC tu mr.tunang eh XD

Tak Payah Susahkan Diri

kokser kokdam said...

mintak lagi satu kat mr. abc tu..

adioh utk ambo 1..

=D

Akunyer said...

qasehraihan: mesti aa best... ahaks! yer.. Mr.ABC tu keje kat pulau pandan jauh ke tengah gunung daik bercabang tiga.. eheh.. :)

Akunyer said...

Bella: ha'ah.. tak de la mengharapkan pun.. dah orang bagi ape lagi terima dengan tangan yang terbuka.. :D

Akunyer said...

Tia: Ha'ah.. mr.ABC tu mr.Tunang... :)

Akunyer said...

kokser kokdam: untuk awak kena caj lebih la.. ahaks! buleh?

cik sakdi said...

ticer. mintak HTC la ticer. kehkeh

Fendy TZM said...

Jam henfon tu dah macam power rangers dah kalau guna. Hahaha. Tapi hati-hati Ticer. Check student kalau masuk exam. Kadang-kdang jam yang mereka pakai adalah jam henfon. Dalam jam itu boleh letak jawapan untuk dibawa seludup ke dewan peperiksaan.

Akunyer said...

cik sakdi: HTC tu pedia lak? haha Ticer 'buta' gajet sket aa

Akunyer said...

Bro Ery: tau xpe..memang macam power rangers dah pun..hoho.. erk kalau student suka pakai jam Ben10 yang besar gedabak tu cam ne kira? kena check jugak ekk?

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan