Wednesday, June 15, 2011

Ticer suka tengok..korang?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Nak tengok citer ni balik....  




Korang suka tengok tak dulu? Tamparan berpusing tu... 

:.. Tahniah pada teman saya yang baru dapat baby boy awal pagi tadi.. moga hidup kalian bertambah bahagia dengan penambahan ahli keluarga yang baru…

Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

6 geng suka bebel:

Misty Melor said...

err tk pernah tgok lagi :D

syuxer said...

saya tak tengok pe citer neh..heheh..neh cam citer men bola tampar je..

kalau bab citer pasal sukan memang saya layan..contoh dalam citer the rock berlaku jadi coach football untuk budak2 juvana..:)

Akunyer said...

ukhti syikin: ni citer lama nih... kalau tak silap tahun 1991 dulu..

Akunyer said...

Syuxer: oo tu citere Gridiron gang... best tu citer tu..game plan pun best.. ha kan dah bincang pasal muvie dah kat sini..ahaks!

Wilayah Sepet Kuku said...

suka-suka...summersot (ntah tul ke tak eja)..hehehe, citer nie waktu saya nak meningkat remaja...hehe

Akunyer said...

Cik Sepet: hahaha eja la camna pun janji sebutannya sama.. ngee... time citer ni Ticer masih berhingus lagi.. :D

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan