Monday, June 13, 2011

Short update (short ke?)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Baru bangun nih... hoho lama gilo tidonye... semua tu gara-gara kepala yang tetiba weng-weng taktau nak habaq... Alhamdulillah saya selamat sampai ke kuarters ni tepat kul 4.30 petang tadi... setelah membersihkan umah dan apa-apa lagi yang patut saya terus menidurkan diri... senak gila kepala ni...

Sekarang ni dah ok.. kalau tak ok kompom la tak bangun ni... takpe ujian dari Allah... saya kena terus kuat... esok ehh jap lagi je akan menjejakkan kaki kembali ke dalam kelas setelah 2 minggu bercuti.. yeahh akan mendengar pelbagai cerita dari anak-anak tentang percutian mereka... semua berebut nak bercerita.. takpe layankan je la...

Incik Google 
Orait.. waiting for subh prayer.. so guys.. take care ya...



:.. Tahniah buat team Terengganu.. hebat korang ehh… Ticer tak tengok sebab time tu dalam perut kapal..so bila tau result lambat sket la nak menge-wish-kan tahniah ni… Peteh Ganu Peteh (ehh betul ker?)


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan