Friday, June 17, 2011

Teringat zaman kanak-kanak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Ten ten one.. ten ten two..ten ten three... *gila apa entah Ticer ni* Erk.. maap la... bukan saya gilak... saya sedang mengikut video yang saya pos malam tadi.. hoh? tak tau? =.= shedih tahap tak tau nak habaq dah ni... ok la ni previous entri Ticer sila picit laju-laju

Sagon.. pernah dengar? hoh tak pernah... pelik nama tu? macam kumpulan K-pop? haha... ada pulak... Ok layan gambar ni



Google.. u r very nice.

Weh..bukan dadah aa... korang penah makan tak? sedap oo.. time sekolah dulu selalu gak Ticer beli... makan ni tak leh cakap nanti tersembur kena kawan... bila dah kena kawan kompom kena lempang... kalau kena lempang kompom lebam.. hoho... Melalut lak..Ticer akui tak ramai yang tahu pasal ni dewasa ini (wohoo guna penanda kata wacana pulak).. Cammana rasa dia? alaa susah nak cakap... tapi shedapp..serius!! tak tipu...

:.. Time muda belia dulu korang suka makan apa? 



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

22 geng suka bebel:

mubarag said...

wehhhhhh sagon.... lama x jumpaaaa huuuuu

Anonymous said...

kopok ali baba, tora, ding dang datang lg...hehehe..sagon pon sodap

Akunyer said...

mubarag: heh p la cari... saya pun lama gak tak jumpa sagon

Akunyer said...

Anonymous: kopok ali baba tu hat mana ntah ehh?

arituarini said...

cuak aku...lama tk mkn ni.. aku dulu suka ala yg tu la...alamak lupa lak namanya..mklumlah dahlama sgt..

Akunyer said...

ARul: suka yang mana? haa cer citer...

syuxer said...

makanan old fashion neh..dia cam serbuk..ni antara makanan yang aku makan time petang2..hahaha..ada satu tuh dalam kertas yang digulung panjang..n zuppp n jentik2 sikit,kuarla dia heheh..

Akunyer said...

Syuxer: alaa tak ingatla makanan apa yang digulung tu... haishhh ni best ni wat sesi kenang makanan zaman bebudak...

Anonymous said...

ticer kena jadi murid2 semula la klu teringat kt zaman kanak2..hhuhu

Akunyer said...

ibnubaba_04: haha buleh ja... tapi orang tengok pelik la kot... :p

ZWAN SABRI said...

ni sagon kan? kan? dulu time kecik2 zwan slalu gak makan sagon ni.. tp lani xtaw nk bli kat mana sbb dah x nampak juai sangat.. HUHU

MySuaraBlog: Super 8 : Awesome!

Akunyer said...

Zwan Sabri: yeahhh pandai pun... ni memang sagon.. la ni macam susah nak jumpa ja...

Ceiler Mun said...

saya suka makan jeruk.. hehehhhe!!!~

Akunyer said...

Bella: jeruk? hihi suka jugak... :))

mOon EyEzS said...

...lama x makan sagOn..bersembOq nanti...

Akunyer said...

mOon jOhari: hahaha besemboq habis kena muka orang...

norinaomar said...

sedap,hat kaler2 tu lagi sedap kan wan..aku rasa aku dah lebih 20 tahun tak makan sagon

Dayana Z said...

sagon ni sedappp hehe. skrg susa jmpe.. kat pehentian melaka ada rsenye hehe.. urmm... dayana suka... apa ek.. tora eh? hahaha, gula2 mcm smarties yang bentuk 8 tu :D !

myzziema said...

seriously masa balik kampung kat terengganu haritu, we all adik beradik borong sagun ni. hehe. teringat zaman kecik2 dulu. mmg peberet lah :D

Akunyer said...

norinaonar: hat kaler2? sagon ada kaler2 ehh? aku tak tau...dok makan yang putih ja

Dayana AZ: ha'ah susah jumpa sekarang ni... tora dengan gula-gula bentuk 8 tu? wahh macam tersama plak kita ni...

.m y z. : hehehe best kan..time kecik-kecik dulu memang hantu la kat sagon ni...

Far8 budak baik said...

hero dtg..hahaha
hai hai..ticer wan..
mmg suke mkn kot benda ni
time kecik2 dulu..
pas makan pastu sembur
kat pempuan..HAHA grrr

Akunyer said...

Far8: ohh nakal ehh... kalau sembur kat Ticer dapa habuan 5 jari kat muka.. haha

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan