Wednesday, June 1, 2011

Saya sangat busy...


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Maafkan saya kerana sudah beberapa hari tidak meng-update entri and ber-blog-walking.. saya harap tak ada yang lupakan saya..bukan saya saja-saja tak nak update blog yang dah mula ditumbuhi lalang-lalang tegak berdiri ni tapi line beruk and band kat area umah ni yang kejap-kejap ok kejap-kejap tak ok... wuuuu... T_T..

pagi tadi time connect punya excited sebab line dah jadi 3G alih-alih dalam keasyikan melayari bahtera internet tetiba lak line bertukar kembali kepada EDGE... wuuu bayangkan macammana siputnya line..  ni pun kira nasib la kalau bleh post entri baru.. kalau tak hmmmm.......

Cuti ini saya tersangat busy... pertamanya kena attend banyak kenduri kendara (kompom saya gebu balik Sarawak nanti).. secondly urusan persiapan majlis walimah.. hukhukhuk.. penat rupanya.... waaa dah la kami berdua ni masing-masing jauh.. susah nak balik... takkan time balik cuti raya nanti baru nak uruskan semua? kompom la kalut... haishh... harap dapat setelkan sikit sikit benda yang penting sebelum menjelang hari bersejarah itu... even nak buat se-simple mungkin pun perlu ada perancangan jugak ye dak?

Rasanya nak kena stop dah ni... nak kena siapkan diri... nak ke walimah teman sekolah dulu.. harap jumpa kengkawan dulu..leh buat reunion kecil-kecilan..

:.. Maap tak dapat tepek gambar.. line indak ok and memang tak ada gambar nak tepek pun... :)



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

6 geng suka bebel:

cik azeya said...

EDGE memang sangat lembap. nasib baik rumah saye dah ade 3G. harhar.

*tak lupe ponlah. hehe

Akunyer said...

cik azeya: huhu kat kampung ni naper ntah tak da 3g.. hukhukhuk

terharunya ada orang tak lupakan Ticer.. :))

fyna ahmad said...

fyna still terjah belog ticer wan...




fyna ade tag akak..
http://inibelogfyna.blogspot.com/2011/06/mid-year-giveaway-by-nisa-menaip.html

Unknown said...

dah tak guna berukband..huhu lambat~

Akunyer said...

fyna: thanks :)) will terjah fyna back insyaALlah...

thanks again..insyaALlah nanti akk respon okeh :)

Akunyer said...

lala shaheila: no choice... kat Sarawak kena guna broadband... school net dah xde..huhu

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan