Saturday, June 18, 2011

Layan gambar luc.... luc apa? cer sambung...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Haipp!! gambar lucah? hohoho blog Ticer free from kelucahan la.. tak caya? cer check balik tak pun korang baca je la semua entri yang ada dalam blog..
*gila ke hapa Ticer ni nak suruh aku baca entri dia yang beratus tapi tak menarik langsung tuh...choiii* ehh korang tak kata cam tu ehh? haha Ticer je la perasan korang kata camtu kat dalam jiwa... jangan bengkak jiwa ye..rileks-rileks sudahh..

Malam tadi ketiduran awal.. thanks for my new followers yang sudi singgah dan follow blog Ticer yang biasa-biasa saja ni.. sokongan korang amatlah dihargai.. tangkap syahdu ni... sob sob sob.. malam tadi jugak sebelum memulakan aktiviti kelenaan Ticer sempat berblogwalking kat satu blog.. gambar je semua... nice.. tapi ada jugak gambar yang kureng..sebab? menggunakan bahasa yang kurang manis.. tapi Ticer layan je la gambar-gambar tu... ni antara gambar yang Ticer ambil.. ehh jangan risau la dia memang bagi kebenaran untuk share pun... 

-

-

-














:.. Lepas tengok gambar-gambar ni senyum ye... ceriakan hari anda... 

p/s: adehhh ada program lak... wuuuu tak mo p boleh?... keja banyak nih...



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

16 geng suka bebel:

RHI said...

memang gila kalau nak suruh baca habis haha....jangan malas2 tahu...

adwafarahin said...

hee :)

da senyum dah :D

Akunyer said...

yatie Awang: haha mana la tau ada yang sanggup :)

ZWAN SABRI said...

Laaaaa, baru semangat nak tengok.. HAHA..
btw, gambaq yang ketiga tu sempoi.. ;)

MySuaraBlog: Nasiblah Aku Kurus!

Akunyer said...

adwa: gud... :))

Akunyer said...

Zwan Sabri: hahahaha.... oo ada niat ehh... ngeee :))

arituarini said...

memang snyum pun...cuak aku tgok,,,kih kih kih

Syazana Zainn said...

gambar yg last tu style la..hihi

:D

syuxer said...

hahaha luc?lucu kot

memang kelakar pun gambar2 kat atas tuh..yang paling kelakar..kejadah player(el hadji diouf pemain rangers) jatuh gedebuk camtuh heheh..

fadh leyanie said...

gambar yg last skali ..suka ar..gerak2..:P

Akunyer said...

Arul: Hihi... senyum sampai bila2 pun :)

schaze zain: :) best kan? kratif

Akunyer said...

Syuxer: ha'ah la..lucu la.. bukan lucah... :D haha...

fadh leyanie: suka yang last tu ehh? haha ticer suka yang 1st

liyana said...

hehe..
nice..
luc pic

Akunyer said...

liyana: kan? memang luc kan?

Anak Wak Mail said...

haha..lucu kan??tepat sekali tekaan saya..=)

tangle! i like!

Akunyer said...

Anak Wak Mail: hihihi yee betul :)

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan