Monday, June 6, 2011

Blog saya ada header baru...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Dah lama lak rasa jari-jari ni tak menaip.. kat rumah cenggini la.. tak de kesah dah kat blog bersawang nih... tak pe tak pe pagi ni saya try vakum untuk pastikan sawang-sawang yang mula berlabuh di blog saya ni berjaya dibersihkan... 


Korang apa kabar? sihat? Ticer bertambah-tambah sihat.. eheh.. baru setel breakfast nih.. Ikan pekasam tu.. nyaman kali ahh... pepagi lagi dah bantai nasik... haishh... 

Sebenarnya nak cerita pasal lain tapi nak melalut dulu kejap... semalam keluar pergi mencari barang untuk walimah... penat.. huhu betul apa kengkawan kata..memang penat.. dorang siap pesan lagi suh start prepare awal supaya nanti tak penat and kelam kabut sangat... semalam g survey pakej semua..erk pergi bertiga yer... bukan berdua :) balik umah je dah lali semacam je... kul 12.30 dah selamat tido.. 

Ok masuk balik topik ari ni cewah... korang perasan tak header saya dah bertukar even masih mengekalkan wanita berjubah kuning tu? tak perasan? alaa korang ni tak rock la.. nak merajuk la cam ni... ahaks!  





Ni header yang ke-2.. yang 1st saya dah delete la pulok... header ni saya buat dengan menggunakan Photoscape jak... sampai berpeluh-peluh meng-edit..cewah

Ok ni header yang terkini...





Header ni sebenarnya pemberian dari seorang rakan blogger pada saya.. memang saya ada mintak tolong dia buatkan and tak sangka dia tunaikan permintaan saya... tak sangka ehh dia buat dengan Power point and paint je.. nak? ok ok.. sila terjah blogger ini

Lepas ni boleh la saya mintak tolong dia buatkan lagi hader blog saya ni.. kali ni nak tepek gambar saya yang posing ala-ala model busana muslimah plakkat header tu ... ;)

:.. Wohoo nak keluar..g beli bahan nak wat puding nih.. puding trifle buatan tangan tak berseni saya ni dah licin.. syukeee :) 


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

4 geng suka bebel:

qasehraihan said...

waaaa......santeekkk!!!hehe

Akunyer said...

qasehraihan: ihiks... Tia memang pandai wat header cantik2.. :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

Ticer , Tia segan pulak . hehee . thanks Ticer . boleh ajeeee . lagipon Tia nak tengok gak gmabr Ticer yang posing ala-ala model busana muslimah tu . Tia tengok dekat gambar profile aje . tak puas . hehee ;)

Akunyer said...

Tia: alaa xpayah la segan-segan.. hii nak tengok gambar Ticer yang bajet model busana muslimah tu ehh... nanti ye

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan