Friday, June 3, 2011

Ku bahagia...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Menaip sambil menunggu masker kering.. cewah penjagaan muka kononnya.... cuti yang membuatkan saya langsung tidak mengambil kisah pada blog...
sebab? saya lebih suka melayan ASTRO 24/7.. caya tak? tak caya? hmm memang la... penipu sangat la melayan ASTRO 24/7.. macam tak de keje lain nak buat kan? hari ni melepakkan diri di rumah saja..merehatkan perut dari menelan nasi minyak.... jangan pelik ehh... kat Kedah ni asal cuti sekolah je memang kenduri tak kisah la hari apapun... except Jumaat je la...  selalunya Jumaat ni orang adakan kenduri arwah/ doa selamat je... 

Saya berkesempatan menghadiri walimah teman-teman sekelas saya time sekolah menengah dulu... ada yang saya tak dapat attend..dek kerana lokasi yang agak jauh.. pada junior-junior and kawan2 yang berkahwin and menjemput saya jutaan terima kasih diucapkan... kalau saya tak pergi tu bukan sebab saya tak sudi tapi lokasi yang agak jauh dari tempat saya... 

Tak mo cakap banyak... nak tepek gambar sekeping... abaikan perangai ntah apa-apa Ticer time tu...

:.. Menerima kehadiran tetamu-tetamu VIP petang tadi... makin bertambah sayang.. (tolong muntah segera)

Moga berbahagia hingga hujung nyawa


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

10 geng suka bebel:

qasehraihan said...

ticer bila lagi??heee

Akunyer said...

qasehraihan: oops... tungguuuu :D

mOon EyEzS said...

...mkn nc minyak free ari2 la ye...hikhikhik

teyn teyn said...

tunggu turn ticer pulak lah .. hehee

tia @ Ini Kisah Tia said...

wah2! yang mana satu agaknya Ticer ek . hehe ;)

Header Untuk Ticer

Akunyer said...

mOon jOhari: iyer...memang free pun... huhuhu risau lak... ngee... hancur diet selama ni :D

Akunyer said...

teyn teyn: insyaAllah.... kena kasik hadiah besar punya tau :D

Akunyer said...

tia: tengok la yang perangai sengal sket tu Ticer la...cer cari cer cari

Rina Rahamat said...

apsal muka pengantin je terang yg lain blur..

Akunyer said...

Cik Betty: Biar pengantin je la glemer... kami pemalu nak tunjuk muka..cewah :)

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan