Saturday, June 11, 2011

Kenapa awak follow saya?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

*Tolonglah pendekkan entry anda...


Orait... Ticer bukan blogger famous.. sedih ke tak famous? tak de la.. Ticer cool jer... awal-awal lagi Ticer dah letak kat blog Ticer tu Ticer tak paksa orang follow Ticer tapi kalau ada yang sudi follow terima kasih diucapkan...


Ticer mintak maap andai ada yang kurang senang dengan Ticer sampai mengambil tindakan untuk unfollow blog Ticer... memang itu hak masing-masing tapi bila ada yang unfollow rasa sumthing tak best dalam jiwa... Ticer memang akan follow balik orang yang follow Ticer tapi mungkin atas beberapa sebab tertentu yang buat Ticer tak dapat nak follow..sebab-sebabnya macam kat bawah ni:

1) Tak tinggalkan jejak kat shoutbox..
2) Profile anda tak da link blog..so cam ne Ticer nak jejak n follow kamu...
3) Line tenet yang agak tak best menyebabkan Ticer tak dapat nak berblogwalking dan meninggalkan komen sangat...


Tu je la untuk hari ni.. maap pada orang yang unfollow tu... tapi apapun thanks coz sudi jugak follow blog kecik macam blog Ticer ni...

:.. Hak masing-masing kan.. tiada paksaan :)

p/s rasa nak unfollow orang gak la.. hoho



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

24 geng suka bebel:

CikAizA said...

tp x per... janji ticer selalu mai kat blog CikAiza... sayang ticer

Akunyer said...

CikAiza: hihi thanks... insyaAllah selagi line ok Ticer memang akan terjah blog kawan2.. :)

Anonymous said...

hai ticer..saya cikgu..bukan sir..hehe

Rina Rahamat said...

salam..sy dh kembali...:)

sori lmbt dtg psl sy kurang sihat..

dulu sy sentap sikit kalau org unfolo tp bila fikir balik alah itu hak org lah..biarlah dia nk unfolo ramai lg org lain folo blog ticer wan nih kan..

kokser kokdam said...

ticer jange buang ambo..

eheh

Akunyer said...

ibnubaba_04: ehh haii cikgu :))

Akunyer said...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty: ye la kak..betul tu tapi risau la jugak mana tau ada menyakiti hati orang yang folo blog saya ke.. tapi tak pe la.. hak masing-masing :)

Akunyer said...

kokser kokdam: haha jangan takut..saya tak sekejam tu.. :D

suria lekatlekit said...

biasa la tu ticer.. blog sy pun ada yg unfollow. sy pun kdg2 hadapi masalah yg sama bila nak follow balik org yg follow. kalau tak link camna nak ke blog dorang.

Akunyer said...

Cik Lekit: yer..itulah masalahnya.. tak pe la.. takkan nak tahan orang yang tak nak follow dah.. :D

qasehraihan said...

ticer..saya da folow awak kan??hehe

~~Ticer Wann~~ said...

qasehraihan: hihi yer awak dah folo saya :)

Unknown said...

Baa~ CAK!!

Roy pun ramai gak unfollow.. Tp no hard feellings sbb tujuan asal bkn nk kutip follower.. Asal dpt blogging pn jd la..

ticer rajin balas kunjungan blogger lain.. Tu yg penting.. ^_^

Ibnushukran said...

dengan hati y ikhlas dan tiada paksaan, sy da follow bl0g ticer.. :D

akulahct said...

Saya tak unfolow kan... hehe....
sy suke mmbace jd saya akan folow sesape yg sy suke n3 nye... hehe...

syuxer said...

emm..pernah saya alami situsi sebegitu..

dahla xde link kat shoutbox,profile xde tunjuk link blog dia..last2 saya biarkan ajela..

kalau dia unfollow biar ajela..:)..

arituarini said...

biasa la tu...saboo...

aik dah kwin ke..bila?tk ajak pun..kih kih kih

Akunyer said...

Roy: ye lah..dah orang datang melawat Ticer takkan Ticer tak melawat dorang lak.. hihi... tak de hard feeling pun cuma takut orang yang terasa ngan Ticer. :D

Akunyer said...

Ibnushukran: syukran alaik... rajin-rajin jenguk blog yang tak seberapa ni yer :)

Akunyer said...

akulahct: tak... awak tak unfolo saya.. hihi :)

Akunyer said...

syuxer: ha'ah... saya tak paksa orang follow n unfollow.. thanks :)

Akunyer said...

Arul: sabar la ni.. hihi mana tawen lagi la.. coming soon

Arpiiz said...

takpe, 1 unfollow, 10 yang follow balik..hehe

Akunyer said...

Arpiiz: itu la kan..? tq pada yg sudi folo

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan