Monday, June 20, 2011

SEGMEN JOM BLOGWALKING RAMAI-RAMAI

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Adehh mimpi apa la Ticer nak men-join-kan diri dalam arena segmen ni... ala bukan kena bayo pun.. FOC jak.. rite?

Nak tepek banner dulu...



Klik banner untuk join



Senaraikan 3 blog pilihan..jeng jeng jengggg




Sebenarnya banyak lagi senarai blog yang saya suka... tapi dah Tia mintak 3 sahaja...so saya pejam mata je la pilih ni... 

So... habis sudah... jom la terjah blog yang disenaraikan tu.. best!!


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

6 geng suka bebel:

Unknown said...

haaa. mesti sempat punya join. hehehee. yeah! terjah~

tia @ Ini Kisah Tia said...

hehe . terima kasih Ticer sebab dah selalu sokong Tia . Tia terharu sangat2x ! oh , btw dari ramai2 yang join cuma Ticer yang guna code untuk linkkan entri tu ;)

Akunyer said...

EYFAalias: jom!! terjah!!

Akunyer said...

Tia: sama-sama... Tia pun selalu sokong Ticer jugak... heh dah kod tu Tia yang ajo..so praktikkan je la :))

Ceiler Mun said...

alamak.. ada blog saya la. hehe!!~

TQ ticer. :)




^^

Akunyer said...

Bella: sama-sama.. Ticer suka terjah blog Bella

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan